Brev:
Appetitspring - 1 mdr.
18. august 2006
Alder:
1 mdr.
Appetitspring - 1 mdr.
Hej
Et kort spørgsmål fra mig - hvor mange dage/nætter skal man regne med et appetitspring står på? Jeg er ret sikker på min søn på 5 uger har sådan et spring lige nu, de sidste 2 nætter har han vågnet hver 2. time eller oftere...
Kan jeg forlænge dette spring ved at han får 1 flaske mme til middag og 1 til aften igen?
Venlig hilsen
Ditte