Brev:
Synker maden helt 7 mdr.
31. maj 2006
Alder:
7 mdr.
Synker maden helt 7 mdr.
Hej Helen
Min datter tygger rugbrødshapser rigtig fint, men er begyndt at synke Hipp mad på glas helt. Hun er 7 mdr. men får mad til 8 mdr. Jeg er begyndt at blende det da jeg er nervøs for om hendes mave kan fordøje det: Er det vigtigt? Kan det give mavekneb?
Må hun først få ris og pasta fra 8 mdr. pga konsistens eller er det af andre årsager, evt. kan maverne ikke tåle det?
Jeg har givet hende svesker i hirsegrød eller blot rent længe nu for at afhjælpe hendes hårde mave, men har nu hørt at Laktulose, som hun har fået, er bedre i længden? Er dette korrekt og skal jeg skifte til Laktulosen igen?
Ser frem til dit svar.
Mange hilsener
En mor