Brev:
Dreng på to år slår
27. maj 2006
Alder:
2 år
Dreng på to år slår
Hej Helen
Vores dreng på to år er indenfor de sidste par uger begyndt at slå os begge? Når han slår kan det være både når han er i godt og dårligt hømør. Vi fortæller ham, at han ikke må slå, men han forsætter lige umiddelbart med det.
Han er ligesom alle andre 2 årige i trodsalderen, og er desuden tosproget med dansk/finsk. Han blander derfor sprogene godt og grundigt.
Bedste hilsner