Brev:
Spiseproblemer - 16 mdr.
20. oktober 2003
Alder:
16 mdr.
Spiseproblemer - 16 mdr.
Hej,
jeg har tidligere haft held med at få et brugbart svar herfra. Det var da vores datter var 9 måneder, og ikke ville spise. Det gik godt et stykke tid efter, men, men, men nu er den gal igen! Hun er nu blevet 16 måneder, vejer 10.2 kg., er glad og fro, men har en tendens til altid at nappe alle mulige forkølelser og dårlig maver... og så tænker jeg om det har noget at gøre med hendes spisevaner!? For hun gider ikke rigtig spise, vi tilbyder havregrød, yougurt, toast, rugbrød til morgenmad, og der bliver tygget godt på det, så ryger det ud igen! Det samme gentager sig i Vuggestuen, og bedre bliver det ikke om aftenen!.
Hun drikker fint med vand og mælk, også selvom vi venter med at give det til hun i det mindste har spist bare lidt! Hun er ikke sur, og hun spørger ALDRIG på mad - skal vi være bekymret eller blot satse på at hun på et eller andet tidspunkt begynder at fatte interesse for mad!?
Vi har prøvet ALT - stille forskellige skåle foran hende, blande det sammen, mikse det, spise tidligt og sent - jamen ALT, hvad gør vi galt!?
Glæder mig meget til at få svar
Masser af efterårshilsner fra
Lene ;-)))