Brev:
Ingen mælk efter brystbetændelse?
16. oktober 2003
Alder:
1 mdr.
Ingen mælk efter brystbetændelse?
Efter at jeg i weekenden har haft en ordentlig gang brystbetændelse, kan jeg ikke komme af med en knude i venstre bryst. Jeg har prøvet at malke ud - der kommer ingen ting og min lille søn på 4 uger bliver meget hys og ked af det, hver gang jeg ligger ham til venstre bryst men siger ingen ting, når vi skifter til højre. Hvordan kommer jeg af med den?
Jeg har prøvet med massage og varme bade men intet syntes at hjælpe, jeg har det som om mit bryst hele tiden får et slag og det sviger. Mit bryst er ikke spændt selv om det ikke er blevet malket ordentligt ud siden i lørdags. Er jeg løbet tør for mælk eller hvad sker der?
Jeg føler at min mælkeproduktion er gået i stå og er ved at miste troen på at jeg kan og har mælk nok. Hvis jeg skal give en flaske hvor meget skal han have, han vejer 4600 g og måler 55 cm.?
Jeg håber meget på svar hurtigst muligt da jeg er på grådens rand!
TAK, Mette