Brev:
Udmalkning - 4 mdr.
17. oktober 2003
Alder:
4 mdr.
Udmalkning - 4 mdr.
Hej
Jeg har en datter på 4 mdr. og indtil nu har jeg ammet hende fuldt ud, nu er hun begyndt at få tilbudt et enkelt måltid grød om dagen, hvilket hun gerne vil have. Jeg har prøvet at malke ud, så jeg har lidt på lager til en friaften, men der kommer næsten ingen ting (10-30 ml) jeg har en elektrisk brystpumpe og har også prøvet med hånden. Jeg undrer mig meget da der jo må være en del mere derinde.
Mange hilsner
Gitte