Brev:
Kræsen dreng på 7 mdr.
10. oktober 2003
Alder:
7 mdr.
Kræsen dreng på 7 mdr.
Hej.
Jeg har en dreng på 7 mdr, der de sidste 3 mdr. har fået risgrød med banan. Vi kom godt fra start med nu er jeg ved at være noget frustreret. Han vil ikke ha' andet. Jeg har forsøgt med mange forskellige produkter med samme konsistens, men det hele bliver spyttet ud igen. Da jeg i sidste uge forsøgte at give ham øllebrød kastede han op.
Sutteflaske vil han heller ikke tage, og da jeg lige er startet på arbejde igen er min mælk ved at forsvinde. Jeg har også en dreng på 3 år og ham har der aldrig været problemer med. Han åbnede bare munden og spiste alt hvad han blev præsenteret for. Derfor er det også ekstra svært.
Det skal selvfølgelig siges, at han har det fint og tager på.
Har du nogle gode råd?
Hilsen Malene