Brev:
Vil ammes hver time
9. oktober 2003
Alder:
3 mdr.
Vil ammes hver time
Min søn som nu er 3½ mdr. er igennem de sidste tre uger begyndt og vil ammes et sted imellem hver time til hveranden timer om natten, også selvom jeg "fylder" ham godt op i løbet af eftermiddagen/aftenen. Om dagen går der ca. tre timer imellem, men som skrevet, så har vi natspiseriet.
Jeg kan efterhånden ikke hænge sammen mere af træthed, da jeg bruger 15 minutter hver gang på at han spiser og så 15 minutter på at få ham til at sove igen. Så går der ca. 1 time og så er jeg på igen. Det betyder, at jeg ikke får sovet ret meget i døgnet, hvilket godt kan mærkes nu.
Jeg har prøvet at give han modermælkserstatning om aftenen for at se om det kunne mætte ham mere, man han nægter simpelthen at tage flasken. Har aldrig været glad for den.
Hvad kan jeg gøre for at mindske natspiseriet?