Brev:
Hovedomfang - 5 mdr.
8. oktober 2003
Alder:
5 mdr.
Hovedomfang - 5 mdr.
Hej
Min mand og jeg fik en dejlig søn d. 24 04 03 på 2980 g og 52 cm.
Da han skulle til sundhedsplejerske for en uge siden fandt hun ud af at han hoved var for stort i forhold til hans vægt og længde.
Vægt 5 mdr. 7300
Længde 5 mdr. 66 cm
Hoved omfang 5 mdr. 44 cm.
Når jeg kigger på ham kan jeg se at hans pande er noget fremtræden men ikke noget der ser "unaturligt" ud.
Hvad kan det skyldes og skal jeg være bekymret...?
Min mand og jeg har i forvejen en datter på 9 år der har Morbus Still (systemisk gigt) og lige pt kan jeg ikke overskue hvis der også skal være noget galt med vores søn.
På forhånd tak
Mikala