Brev:
Kan jeg øge min mælkeproduktion?
5. oktober 2003
Alder:
1 mdr.
Kan jeg øge min mælkeproduktion?
Jeg har en datter på snart 7 uger.
Det har hele tiden været mit ønske at amme, men min sundhedsplejerske har vurderet, at jeg nok ikke har mælk nok. Jeg ammer dog stadig inden hun får flaske, da hun elsker at sutte (og er god til det!)
Derfor er jeg også ret træt af, at det ikke lykkes for mig. Mit spørgsmål er så, om det kan lade sig gøre at få mælkeproduktionen op med en brystpumpe selvom hun er så gammel? Det hørte jeg nemlig i dag at det kunne.
Med venlig hilsen
Julie