Brev:
Må jeg gå med min datter?
6. oktober 2003
Alder:
8 mdr.
Må jeg gå med min datter?
Min datter på 8½ måned elsker at gå, men er det okay i forhold til hendes ryg etc?
Hun kan ikke selv rejse sig om ad tingene endnu (selvom hun prøver alt hvad hun har lært), og kravle gør hun heller ikke (er dog begyndt at komme op på alle fire), så når hun går er det med os i hånden, langs møblerne eller med dukkevognen.
Jeg vil skynde mig at sige, at vi ikke ønsker at gå med hende for at få hende til at gå nu, for jeg er af den overbevisning at børn har bedst af at lære at kravle før de går. Men derfor vil jeg da gerne give hende den oplevelse hun tydeligvis får når hun stolt går marcherer rundt i stuen.
Med venlig hilsen
Lene