Brev:
Madvaner - 17 mdr.
15. april 2026
Alder:
17 mdr.
Madvaner - 17 mdr.
Hej Helen
Jeg søger lidt gode råd ift vores søns madvaner.
Han har tidligere spist meget varieret og gerne spist grønsager af forskellig art. Nu er det som om han slet ikke er interesseret i de forskellige ting der er på hans tallerken. Han vil helst spise det kulhydrat der bliver serveret, nogle gange går det også med kødet. Men grønsagerne rører han ofte ikke.
Hvis vi får noget hvor grønsagerne er blandet i eks lasagne, så spiser han det med glæde. Vi syntes bare det er lidt meget at planlægge alle måltider efter at grønsagerne er skjult.
Vi tænker også om det ikke er sundt nok for hans madvaner at han bare nogle gange kan se de grønsager han spiser. Men vi vil jo også meget gerne have han får sund og nærende mad, samtidig med at vi gerne vil skabe et godt forhold til al slags mad. Vi håber du har nogle input.
Kærlig hilsen
Viktors mor