Brev:
NAN modermælkserstatning
5. februar 2026
Alder:
3 mdr.
NAN modermælkserstatning
Hej Helen
Jeg har læst, at NAN modermælkserstatning kaldes tilbage, og jeg har tjekket batch-numre - og heldigvis har min datter ikke fået nogle af disse.
Men, jeg kan se, at der nu er tilbagekaldelse igen, denne gang på grund af en bakterie eller giftstoffer? Og det gør mig temmelig nervøs. Jeg tænker, at jeg for en sikkerheds skyld vil skifte til en anden erstatning, men hvordan gør jeg det bedst?
Hvad mener du?
Hilsen
den bekymrede mor