Brev:
Gråd og ulvetime
15. december 2025
Alder:
1 mdr.
Gråd og ulvetime
Hej Helen
Tak for sidste svar!
Min dreng på 5 uger er pludselig begyndt at græde mere. Det kommer ofte sidst på eftermiddagen eller i løbet aftenen, hvor jeg synes at han om dagen har været som han plejer.
Jeg kan ikke rigtig forstå, hvorfor han bliver så ked af det, for jeg synes ikke rigtig at der er sket en masse nyt. Er det mon det man kalder ulvetimen? Kan det opstå hos så lille et barn? Og er der noget, jeg kan gøre?
Hilsen
Førstegangsmoren