Brev:
Babysvømning
11. december 2025
Alder:
1 mdr.
Babysvømning
Kære Helen.
Jeg er blevet mor til en lille dreng for knap 5 uger siden. Det er mit første barn.
Jeg har overvejet, at jeg ville begynde at gå til babysvømning med ham til januar. Men hvor gammel skal baby egentlig være, før vi begynder? Og er der noget særligt, som jeg skal tage hensyn til og måske ikke lige selv har tænkt over?
Håber du kan svare.
På forhånd tak.
Førstegangs mor