Brev:
Sproglig udvikling - pege og sige ord
4. september 2025
Alder:
11 mdr.
Sproglig udvikling - pege og sige ord
Hej Helen.
Min søn på 11 måneder, hverken peger eller siger ord. Jeg er i tvivl om det er ved at være tid til det. Han siger baba, og andre lyde, men det er meget det samme.
Har du nogle råd til hvordan jeg støtter hans sproglige udvikling?
Jeg forsøger at læse bøger med ham (pege på figurer osv), men han vil helst smide med bogen, så der er vi ikke helt endnu 😂
Hilsen herfra