Brev:
Morgenmad til 11 måneder gammel baby
28. august 2025
Alder:
11 mdr.
Morgenmad til 11 måneder gammel baby
Hej
Min søn på snart 11 måneder har lige siden han begyndte at få mad, fået øllebrød af bondebrød til morgenmad, med smør og frugtmos i. Han har altid spist godt af det, men det er som om han ikke er så interesseret i det mere.
Jeg har også overvejet i et stykke tid om det er nærende nok for ham. Hvad er god, mættende og nærende morgenmad for en på den alder?
Har hørt det er godt at vente med mælkeprodukter til de er 1 år. Og der er jo lige lidt til endnu. Han får allerede brød med pålæg 2 gange om dagen. Så tænker det skal være noget andet end det 🤷🏼‍♀️
Hilsen herfra