Brev:
Interesse for andre børn
8. august 2025
Alder:
18 mdr.
Interesse for andre børn
Kære Helen.
Mit barn er 18 mdr. hun kigger på andre børn og observerer på afstand.
Jeg synes dog ikke at hun leger parallelt med andre børn. Eller jo måske lidt, vil måske gynge ved siden af andet barn, der også gynger. Men hun er ikke sådan meget opsøgende på andre børn og går ikke tæt på andre børn eller fx tager deres legetøj eller lign. Eller griner/ smiler til andre børn.
Hun holder en sikker afstand.
Er det normalt ?
Hilsen mor