Brev:
Indkøring i dagpleje del 2
16. juli 2025
Alder:
15 mdr.
Indkøring i dagpleje del 2
Kære Helen
Beklager at jeg skriver igen, men du giver så utrolig gode og brugbare råd.
Efter du svarede på mit sidste spørgsmål har jeg brugt 4 dage i dagplejen med min søn. Været med som hans trygge base. Derefter er jeg gået kort i to dage nu, maks 30 min. Og været der lang tid bagefter igen. Det har desværre slet ikke hjulpet på sitationen og bare det, at jeg siger til min søn, at nu går jeg en lille tur og kommer snart igen, græder han helt utrøsteligt. Han græder rigtig meget mens jeg er væk, kan kort distraheres, men så starter gråden igen.
Det er virkelig hårdt. Jeg har 3 uger tilbage af min ferie, men hvordan pokker gør jeg, når han ikke engang kan være der en halv time uden at være ulykkelig.
Jeg synes, det er barsk for sådan en lille størrelse. Og han skal jo gerne vænne sig til en hel dag inklusiv lur, hvilket også bliver svært, da han på ingen måde vil sove i barnevogn. Han er en lille bestemt herre :-)
Bekymrede hilsner fra mor