Brev:
Jordbær til baby
2. juli 2025
Alder:
7 mdr.
Jordbær til baby
Hej Helen
Tak for din brevkasse :)
Jeg har to spørgsmål i dag, men sender dem separat, da jeg kan se, at du gerne vil have dette.
Det første spørgsmål handler om jordbær:
Er der nogen retningslinjer i forhold til jordbær og babys indtag? Må vi bare lade vores datter spise løs eller er der noget særligt omkring jordbær, som vi bør være opmærksomme på? Min svigerfamilie har rigtig mange jordbær, så vi bliver rigt forsynet!
Tak for svar!
Mor L