Brev:
Natlampe
1. maj 2025
Alder:
22 mdr.
Natlampe
Kære Helen
Som du ved, så har vi store udfordringer med storesøsters (22mdr) søvn.
Vi har overvejet om en natlampe kunne skabe lidt tryghed for hende på hendes værelse, men vi er usikre på, om lampen kun skal være tændt under putning og slukkes, når hun sover eller om den skal være tændt hele natten, så den måske kan give lidt tryghed, når hun vågner om natten.
Venlig hilsen
K