Brev:
Korte lure - 5 mdr.
24. oktober 2018
Alder:
5 mdr.
Korte lure - 5 mdr.
Hej Helen,
Er det normalt at babyer sover hyppige korte lure. Min søn på 5 mdr. Vil sove hver 2. Time, hvor han sover mellem 30 min. Til 1,5 time, oftest kun 30-45 min. Bør jeg gøre noget så han sover nogle længere lure? Han sover længe om natten - fra kl 20-20.30 og indtil 8.30.
Han virker irriteret - skælder ud, men ved ikke om det er pga. Tandfrembrud.
Jeg troede at han ville tage en lang lur idag, fordi han fik en halv dl grød og herefter 125 ml mælk. Men han vågnede efter 45 min. Og virker sur og skælder ud.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
En mor