Brev:
Aronia vs D-dråber
19. februar 2015
Alder:
15 mdr.
Aronia vs D-dråber
Kære Helen.
I DK er den anbefalede daglige dosis af D-dråber jo markant lavere end i andre lande, så vi har læst en del forskning om emnet og gir vores datter ti dråber om dagen i håbet om at dette kan booste hendes immunforsvar lidt i forhold til al den sygdom der findes i vuggestuen.
(hun var aldrig syg før hun startede, nu er hun syg konstant, fordi forældrene ikke har samme holdning til hvornår man sender børn afsted i institution,- så florerer megen smitte unødigt! Det er en helt anden snak!)
Samtidig har vi læst om Aronia og vil nu lige høre dig.
Med din faglige vinkel, hvad mener du så er bedst, ti D-dråber dagligt eller den
anbefalede danske lave daglige mængde D-dråber suppleret med Aronia?
Og hvad med Biostrath, nu vi er igang?
Tak :)