Brev:
Endnu et kost spørgsmål - makrel i tomat?
19. februar 2015
Alder:
15 mdr.
Endnu et kost spørgsmål - makrel i tomat?
Kære Helen.
Min mand og jeg er ikke de store fiskespisere, men det er lykkedes os at tilbyde vores datter så meget fisk, at hun elsker det.
Især varmrøget laks og fiskedeller.
Jeg har flere gange overvejet at tilbyde hende makrel i tomat på dåse, men når jeg selv spiser det (selvom jeg køber de dyre varianter i håbet om bedre kvalitet) oplever jeg at der kan være ben i.
Hvordan skal man tænke om det i forhold til børn?
Indtil nu har det så medført jeg slet ik har givet hende det, men ved du, med din erfaring, at der findes nogle gode børnevenlige varianter hvor man med sikkerhed ikke kan finde ben i?
Tak :-)