Brev:
Vil ikke ha grød mere
13. december 2004
Alder:
6 mdr.
Vil ikke ha grød mere
Kære Helen
Nu har min datter på 6 mdr. i godt 1 1/2 måned spist risgrød med banan 1 til 2 gange dagligt og kun den da hun ikke vil ha andre slags, og et par gange om dagen frugtmos på glas.+(ind imellem bryst) Så igår aftes ville hun slet ikke ha risgrød, men gerne frugtmos. Har lige prøvet og give hende risgrød med banan men nej tak, vil heller ikke ha nogen anden form for grød.... men meget gerne bryst.
Er hun kørt træt i risgrød? Eller vil hun hellere ha frugtmos fordi det er sødt?
Hvad gør jeg?
Hilsen Rikke