Svar: Kolde hænder
11. december 2004
Alder:
3 mdr.
Kære Gitte
Måske ligner Magnus bare sin mor:o) Det er rigtigt at små børn ofte har kolde hænder, men som du selv er inde på er han nu ved at være så gammel at kredsløbet 'fungerer mere optimalt'.
Du skal selvfølgelig være opmærksom på at han ikke får træk, hvis han ligger på gulvet, at han har små vanter på, når han sover ude osv.
Men ellers lyder det som om, at det bare er sådan han er og i øvrigt har det godt.
Fortsat held og lykke med ham.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske