Brev:
Motorisk hurtig udvikling
27. juli 2003
Alder:
7 mdr.
Motorisk hurtig udvikling
Jeg har en pige på nu 7 måneder. Hun kunne trille bevidst begge veje da hun var 3 måneder. Hun kunne kravle på alle fire da hun var lige knapt 5 måneder. Hun kunne sidde sikkert/stabilt da hun var 5½ måned. Hun rejste sig op af møbler og gik langs sofaen da hun var 6 måneder og en uges tid efter lavede hun ikke andet end at gå med sin gåvogn... Og nu er hun 7 måneder og er meget tæt på at tage sine første skridt... ...
...
Hvorfor bliver folk helt underlige i hovedet når de ser hende? Folk siger konstant at hun ikke er normal, når hun er så hurtig som hun er. Men altså hvor meget unormalt er det at have et barn, der er så hurtig som min pige? Jeg føler konstant at jeg er helt alene om at have et så hurtigt barn.
Selv min sundhedsplejerske laver store øjne når hun ser hende, hun siger, at det er helt vildt så meget hun kan.
Heidi