Brev:
Børste tænder - 6 mdr.
24. oktober 2004
Alder:
6 mdr.
Børste tænder - 6 mdr.
Kære Helen
Min lille prinsesse har nu fået sine første to tænder. Faktisk brød de frem da hun var 6 mdr, hvilket snart er en måned siden. Jeg spekulerer nu på, hvordan og hvorledes med tandbørstning?
De er ikke helt fremme endnu tror jeg, de er vel omtrent halvvejs. Hvornår begynder man på at børste dem? Og hvad med tandpasta? Og er det ikke et problem med sød modermælk om natten nu hvor hun har tænder?
Kærlig hilsen
Lillia