Brev:
TV kiggeri og putteritual
9. september 2004
Alder:
3 mdr.
TV kiggeri og putteritual
Min dejlige datter på ca. 3.5 mdr. er utrolig nysgerrig og har siden dag 1. været god til at fastholde blikket og følger utrolig meget med. Det i sig selv er jo kun en god ting, men de sidste par uger har hun altså fået øje på fjernesynet. Der er jo helt vildt mange bevægelser og lyde der virker enormt spændende for hende og bliver det for "kedeligt" så kigger hun den anden vej:-)
Mit spørgsmål er om det er usundt for hende? Det er jo ikke kun glade smil og go musik de sender... Det skulle jo helst ikke påvirke hende i negativ retning.
Lige et spørgsmål mere nu jeg er her:-) Når hun skal sove så har vi næsten altid svøbt hende ind, sådan lidt stramt, det er den eneste måde hun falder til ro på. Ellers ligger hun og fægter med arme og ben og river sutten ud konstant. Men den lille pige er jo blevet stærk så det er efterhånden en noget tidskrævende opgave at få puttet hende og om natten ender det så tit med at hun vågner, og det er jo synd.
Vi har selv vænnet hende til det, men hvordan søren vænner vi hende af med det? Har du et par ideér?
Venlig hilsen
Camilla