Brev:
Sødmælk - 9 mdr.
8. september 2004
Alder:
9 mdr.
Sødmælk - 9 mdr.
Hej
Jeg har et spørgsmål omkring mælk.
Anne får stadig 400 mml MME i døgnet i flaske, da hun ikke tager særligt meget af kop. Må hun få sødmælk i flaske nu og så fuldstændig droppe MME. Hun er 9,5 mdr.