Brev:
Stop med sutteflaske
6. september 2004
Alder:
17 mdr.
Stop med sutteflaske
Vores søn er 17 mdr og får stadig en flaske mælkeerstaning inden sengetid. Idet han siden fødslen har lagt omkring nederste trin/lidt under på vægtkurven, har vi indtil videre fortsat med flasken inden sengetid.
Han vejer idag omkring 9,5 kg ( fødsel : 2900g , 1år : 8,8kg ) og vi er i tvivl om hvorvidt det nu er på høje tid at få stoppet med natflasken eller ej? Officielt hedder det jo at man bør stoppe omkring 1 år med flasken.