Brev:
Kugler i afføringen og nutramigen
15. august 2004
Alder:
2 mdr.
Kugler i afføringen og nutramigen
Hej
Min søn havde idag en del kugler (som kunne kunne trykkes ud/ikke vildt hårde)med ud i sin ellers fine afføring. Der var ligesom lidt slim om kuglerne. Er det normalt?
Han er flaskebarn, får nutramigen 1+2. Han er 8 uger gammel og vejer 5600 g. Trives ellers fint, dog svært ved at sove om dagen(kommer op omkring 4-5 timer), men tager 7-10 sammenhængende timer om natten.
Giver ham både lactulose(6 ml) og mylicon mod luft i maven
Med venlig hilsen
Sara