Brev:
Amning af dreng 3 mdr
13. august 2004
Alder:
3 mdr.
Amning af dreng 3 mdr
Jeg har en søn på 3 mdr som vejer 8,5 kg. Han bliver ammet fuldt ud, men de sidste 3 uger har han virket meget afvisende overfor brystet. Han skriger og hidser sig kraftigt op og spiser først, når han er blevet træt af skrigeriet.
Jeg har forsøgt at lægge ham til oftere, ca. hver 2 time, men det hjælper ikke, så nu lægger jeg ham til ca. hver 3-4 time, hvilket heller ikke hjælper, men giver færre omgange hvor jeg skal kæmpe med ham.
Han sover 9 timer om natten og der er aldrig problemer med morgenamningen. Han er en glad og tilpas dreng imellem amningerne.
Hvad tror du er problemet og hvad kan jeg gøre ved det?