Annonce

Annonce

Brev:

Jeg er ung mor


19. juni 2004

Kategori:
Alder:
16 år

Jeg er ung mor

Hej

Jeg er det man kommer til at kalde ung mor. Jeg er blevet gravid med min kæreste for 2 uger siden. Da jeg fortalte min kæreste det, sprang han op i luften af glæde og er/var totalt lykkelig. Det skal lige siges jeg er 16 og han bliver 22.

Jeg skal til og på Handelsskolen, glæder mig vildt meget. Økonomi er intet problem for os. Han er murer og arbejder meget sort og sådan. Jeg er ung pige i huset ved en famalie ca. 35 timer om ugen, men har lige sagt op, så der er tid til det hele.

Man burde måske ikke sige ...


Annonce

... direkte jeg har et problem, begge vores familier glæder sig og vi har snakket det hele godt igennem, der er ingen problemer. Men så kommer det - MEN...

Mig og min kæreste har været sammen 1 år her d. 18/6. Jeg tror han frier og jeg vil selvfølgelig sige ja. Men når du hører det her, hvad tænker du så?

Jeg ved andres mening er ligegyldig, men jeg tænker meget over det når jeg går på gaden og tænker - ja om bare 2 måneder kan alle se jeg er gravid eller sådan noget?

Vil bare gerne høre din mening om det.

Knus den gravide

Læs Helens svar »



Annoncer

Sponsorerede artikler

Få det perfekte, glødende og sunde look med Skøn Skincare

Hvis du ønsker at nyde velvære og luksus uden parfume, er der heldigvis mange lækre produkter, der kan give dig denne oplevelse. Gravide, småbørnsforældre og personer med parfumeallergi har ofte problemer med at finde produkter, der giver velvære og luksus uden parfume. Her introduceres SKØN ...

Læs mere her



Annonce

Viden om børn:

RS virus

RS-virus eller respiratorisk syncytialvirus er i vintermånederne den hyppigste årsag til akut bronkitis hos små børn og RS-virus kan også udvikle sig til lungebetændelse.

RS-virus er meget smitsomt og det rammer typisk børn under to år og ofte er børnene under seks måneder. Det er især større søskende, som smitter de mindre søskende, som så kan blive rigtigt syge og kræve indlæggelse. RS-virus er dog sjældent livstruende og barnet kommer sig igen uden men.

De...

Læs mere i Babylex

Efterfødselsreaktion

Både mænd og kvinder kan få en efterfødselsreaktion - i Danmark rammes ca. 10-15% af nybagte mødre af en fødselsdepression, og ca. 7% af mændene får en depression i forbindelse med at blive far. Faktisk mener man at tallet for fædre kan være betydeligt højere, måske endda højere end antallet af kvinder der rammes.

Nogle af symptomerne kan være ens for både mænd og kvinder - begge køn kan f.eks. føle skyld, selvbebrejdelse, håbløshed og en følelse af ikke at være en god nok...

Læs mere i Babylex


Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Din e-mail adresse bliver hos os. Nyhedsbrevet udsendes ca. 1 gang om ugen. Læs mere.


Annonce


Det siger medlemmerne ...

Kære Helen.

Tusind tak for dit svar sidst. Jeg sprang ned og købte din bog "Sådan får du dit barn til at sove!" Den har virkelig hjulpet mig på rette vej. Det er en fantastisk bog.

Jeg kan virkelig mærke et meget større overskud ved at have forstået, at min søn bare mangler den tryghed i at være tæt på mig og mærke de vuggende bevægelser. Det hang mig langt ud af halsen før bare at tænke på det var puttetid. Nu glæder jeg mig faktisk, ved tanken om at min søn jo elsker at lægge i mine arme og putte, og at jeg kan lægge ham fra mig UDEN han sover, og han bare falder i søvn :)

Elias har trods kolik aldrig haft en nat hvor han ikke har sovet, så det gik lige op for mig at de søvnproblemer jeg troede han havde, slet ikke er så slemme. Hvis der da overhovedet er et problem!

Hilsen mor til Elias, 4 måneder.


Annonce