Brev:
Vågner med et skrig!
12. maj 2010
Alder:
8 mdr.
Vågner med et skrig!
Kære Helen
Endnu en udfordring er opstået hos os!
Lidt om Elias:
Han er 8 mdr.. Kravler, rejser sig ved møbler og er utrolig aktiv. Han sover 2 lure dagligt og bliver puttet ved kl 19.30. Han spiser fint dagen igennem.
Han er begyndt at vågne og være enormt ulykkelig ca. 1,5 time efter putning. Han er umulig at trøste, så vi er nødt til at tænde lidt lys og vække ham helt. Så er han herefter nødt til at få lidt ekstra mælk inden han kan sove igen.
Drømmer han? Hvordan hjælper vi ham bedst, det er synd at han er så ulykkelig - det er svært at se ham sådan.
Mange hilsner og tak fra Elias Mor