Brev:
Sødmælk og vand
11. maj 2010
Alder:
8 mdr.
Sødmælk og vand
Hej igen
Jeg har lige et til kort spørgsmål Hvor meget må man drikke af sødmælk når barnet er 9 mdr? kan man helt erstatte MME med sødmælk?
Et andet lille spørgsmål, jeg har bemærket at hvis jeg giver min søn almindelige postevand fra vandhanen, så får han dårlig mave. Jeg begyndte at give vand fra vandhanen med skemad, men han får dårlig mave af det hvergang. Skal man fortsætte med at give kogtvand istedet for?
Med venlig hilsen
Ibsmor