Brev:
Fladt baghoved - 5 mdr.
2. juni 2003
Alder:
5 mdr.
Fladt baghoved - 5 mdr.
Min søn er blevet behandlet for et lidt skævt kranie grundet spænding i den ene side af halsen hvilket nu er afhjulpet. MEN nu hvor han er 5 mdr. ligger han meget på maven, men også en del på ryggen, nu er problemet blot han kigger meget op så han ligger på baghovedet det gør at vi synes han er flad bagtil, retter det sig når han kommer op at sidde? Hvad kan vi ellers gøre, hvis vi vender hans hoved ruller han det blot selv tilbage uagtet alt det spændende er til siderne.
Bjarne Simonsen