Brev:
At få tøj på
2. juni 2003
Alder:
5 mdr.
At få tøj på
Det undrer mig at min søn på 5 mdr. skriger og hyler hver gang han skal have tøj på (over hovedet og ærmer). Fra han blev født og faktisk en 3 måneder frem havde han en spændt halsmuskel i den ene side, så det måske i starten har givet ham noget ubehag, men det blev ved fysioterapi og kiropraktik ordnet.
Hver gang han skal have noget over hovedet skriger han i vilden sky, men giver mormor derimod tøj på kan han godt lade være. Hvad er der gået galt for mor og far, ellers elsker at blive nusset og puslet og slapper tydeligvis meget af på puslepladsen.
Kan vi gøre noget for at afhjælpe situationen? Man bliver unægtelig lidt ked af det til babysvømning når ens barn som den eneste protesterer så voldsomt, han er ellers meget mild dog med temperament.
Gitte