Brev:
Sovestilling og vuggedød
2. juni 2003
Alder:
1 mdr.
Sovestilling og vuggedød
Med hensyn til vuggedød - mit lille barnebarn putter rigtig dejligt, når hun ligger på siden, er det ok, eller skal hun helst ligge fladt på ryggen?
Solveig