Brev:
Rød numse - 5 mdr.
2. juni 2003
Alder:
5 mdr.
Rød numse - 5 mdr.
Kære NetSundhedsplejerske
Så skete det efter 5 måneder, halen er ildrød og man kan se hvilket ubehag der følger med, hvad gør jeg?
Jeg har hørt både at hellosan og zinksalve er godt, men er der et godt råd.
Med venlig hilsen
Kaspers mor