Brev:
Min søn på 1 år har kun 2 tænder
2. juni 2003
Alder:
12 mdr.
Min søn på 1 år har kun 2 tænder
Hejsa.
Er det ok, at min søn på 1 år kun har 2 tænder? Det er de midterste i undermunden, og de kom for 4 mdr siden.
Mette