Brev:
Vil ikke have grød
31. marts 2009
Alder:
6 mdr.
Vil ikke have grød
Hej Helen.
Gustav er nu 6 mdr og 1 uge.
Det er hidtil gået ok med at introducere ske mad. Han har fået grød af majs og rismel, som har har spist ok af. Der har dog været tider hvor han intet har villet have.
Nu vil han slet ingen grød have. Han vender hovedet væk og lukker munden.
Hvad skal vi gøre? Stoppe helt op og vente nogle dage før vi prøver igen?
Vi er også i tvivl om hvor meget nyt han skal introduceres for. Vi har jo gjort det at når han ikke ville have en ting, så har vi tilbudt ham noget andet istedet for. Er det forkert?
Hvordan får vi ham til at ville spise igen. Hvad starter vi med igen?
Med venlig hilsen
Lisa