Brev:
Min søn på 8½ måned har svært ved at spise og pludrer ikke
2. juni 2003
Alder:
8 mdr.
Min søn på 8½ måned har svært ved at spise og pludrer ikke
Min søn på 8½ mrd. har gentagne gange kastet op når han bl.a. skal spise rugbrød med kerner, rosiner, hakket kød i kartoffelmosen o.lign. Hvad kan det skyldes?
Samtidig pludrer han ikke i stavelser - har det noget med tungebåndet at gøre? Håber på hurtig svar.
Med venlig hilsen
Christina N