Brev:
Når børn gylper
2. juni 2003
Alder:
5 mdr.
Når børn gylper
Hej
Min søn på godt 5 mdr. er begyndt at gylpe/kaste op meget voldsomt, det er som om mavemunden ikke kan holde tilbage og vupti kommer det hele op. Opkastet kommer i hele perioden fra maden indtages til næste måltid. Kan vi gøre noget?
Vi forsøger ikke at "bukke" ham sammen efter måltidet, men det er ikke nok. Medens han var helt lille gylpede han også, men ikke nær i den grad som nu. Han er god til at sige fra når han er mæt så det er ikke fordi han overspiser.
På forhånd tak.
Kaspers mor