Brev:
Den første skemad - 4 mdr.
2. juni 2003
Alder:
4 mdr.
Den første skemad - 4 mdr.
Hej
Min søn på 4 1/2 mdr. er begyndt på grød og mos, men han HADER gulerodsmos som skulle være god at starte med, hvad gør jeg? Har du en god erstatning? Kan du evt. ridse en madoversigt op for dagen.
Med venlig hilsen
Gitte