Brev:
4½ måned og ingen appetit
21. april 2004
Alder:
4 mdr.
4½ måned og ingen appetit
Hej
Jeg har hørt meget godt om din brevkasse og nu er det mig der har brug for råd.
Min datter på 4½ måned er for 14 dage siden begyndt at spise halvt så meget som hun plejer. Før spiste hun af begge bryster, men nu spiser hun kun af et bryst.
Flaske vil hun absolut ikke have, har prøvet forskellige mærker og har også prøvet med MME. Men alt sammen uden held.
Jeg har en ide om at hun måske er forkølet og derfor ikke vil spise.
Hun har kun taget 100 gram på, på 14 dage. Det er jo ikke ret meget.
Vores sundhedsplejerske foreslog, at jeg godt måtte begynde med grød, så det vil jeg prøve.
Hun virker lidt forkølet, store bussemænd, men ikke hiven efter vejret. Jeg har hævet hovedgærdet 3 cm. Er det mon nok. Kan det have noget at gøre med at hun ikke har så stor appetit?
Hun laver flitsbuen, når jeg prøver at lægge hende til og hun er vågen. Hun er ellers frisk og glad hele tiden. Men sover maks. 9-10 timer i døgnet.
Hilsen
Ditte