Brev:
Vælling - 4 mdr.
21. april 2004
Alder:
4 mdr.
Vælling - 4 mdr.
Min søn på lige knap 4 måneder er så sulten om aftenen og spiser hver halve time mellem kl 18 og 22 ca. Jeg ville så begynde at give ham vælling til at sove på, men han ved ikke hvad han ved ikke, hvordan han skal spise af flaske og han græder og græder indtil jeg giver ham bryst.
Mit spørgsmål er så hvad jeg skal gøre for at vænne ham til flasken og hvor længe skal jeg forsøge om aftenen før jeg giver ham bryst? Jeg synes det er ret synd for ham når han har grædt lidt og vil nødig komme til at tvinge ham! Kan det være han ikke er klar til flaske? Hvad kan jeg ellers gøre for at få ham mere mæt om aftenen. Det er efterhånden ret hårdt at amme om aftenen.
Med venlig hilsen
Marlene