Brev:
Mælk - 10 mdr.
19. april 2004
Alder:
10 mdr.
Mælk - 10 mdr.
Hej Helen
Først tak for dine tidligere svar og sikke en fantastisk brevkasse du har.
Men her er mit spørgsmål. Min dejlige pige på 10 måneder får omkring 100 ml. mm om formiddagen og cirka 150 til natten. Jeg tilbyder så sødmælk til måltiderne. Vand for hun når vi er ude og har altid noget stående på bordet.
Hun skal starte vuggestue om et måneds tid og jeg tænkte at det måske ville være en god ide at droppe formiddags flasken og så langsomt give mindre flaske til natten. Hvad synes du om den ide. Hun drikker cirka 100-125 ml. sødmælk i løbet af . Er det nok?
På forhånd tak