Brev:
Hvor meget mælk i døgnet?
15. oktober 2008
Alder:
5 mdr.
Hvor meget mælk i døgnet?
Hej Helen,
Lige et hurtigt spørgsmål.
Min datter er nu 5 mdr gammel og trives fint. Hun er klar til skemad og er vild med det. Problemet er at hun nu ikke tager så meget mælk som hun gjorde før. Hvor meget skal hun have hver dag? Er der et regnstykke som man kan følge for at være sikker på at hun får nok?
Tusind tak for din hjælp
Lotte