Brev:
Amning og grød - 4 mdr.
1. april 2004
Alder:
4 mdr.
Amning og grød - 4 mdr.
Hej
Jeg har en datter på næsten 4 mdr, hun er begyndt at ændre sin spiserytme, dvs at jeg sagtens kan amme hende hver 2 time om natten, hvor hun ellers er vant til at blive ammet 1-2 gange MAX om natten.
Kan det være at hun er ved at være klar til grød og derfor måske ikke rigtig bliver mæt af min amning ( jeg ammer 6-8 gange om dagen)?
Hun ser ud til at trives fint, glad og dejlig.
Tak for en rigtig god brevkasse.
Hilsen Heidi